تو۳۷هفته وز جنین ۳۱۰۰خوبه؟؟ن

۳ پاسخ

خووبه

عالیههه دختر من دو نیم کیلو به دنیا اومد ۳۷هفته

تپلی هم هست😍

سوال های مرتبط

مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان سان شاین💕🍓 مامان سان شاین💕🍓 هفته چهلم بارداری