منم تو۳۷هفته و۱روز زایمان کردم

۱۳ پاسخ

بسلامتی گلم 🥰واس ماهم دعا کن

مبارک باشه زایمان طبیعی چطوریه یکم‌توضیح میدی

مبارکه بسلامتی چطو بود خیلی سخته یا قابل تحمل؟

منم فردا ۳۷ هفته و ۱ روزم
بچه کامل بود؟من امروز از صبح چند بار کمردرد پریودی گرفتم
طبیعی بودی؟

مبارکت باشه گلم بچت دستگاه نرفت آخه به گفته 36,هفته ختم بارداری میزنه بخاطر قلبم که مشکل داره

مبارک‌باشه عزیزم مشکلی پیش نیومد

یهویی شد یا اختیاری؟

مبارکه بسلامتی من دوسدارم 40 هفته کامل باشه 😂😂

چیشد ک زایمان کردی؟؟؟

مبارکه،نی نی وزنش چقدره دستگاه نرفت؟

مثل من😅
مبارک باشه♥️

بسلامتی عزیزم چه علائمی داشتی بامنی دقیقا

مبارکه عزیزم بچت حالشخوبه؟

سوال های مرتبط

مامان 🤎 Panah 🤎 مامان 🤎 Panah 🤎 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی
مامان 🤾‍♂️معجزه الهی مامان 🤾‍♂️معجزه الهی ۱۲ ماهگی