۸ پاسخ

۳۷ و ۶ بچم اومد

بله خواهر همسرم ۳۷ هفته بود یعنی ۳۶ و چند روز
بچش دستگاهم نرفت

اره دختر من دستگاه نرفت و همه چیش اوکی بود

من دوس دارم تا۳۹برم ایشالله که میرم

اره عزیزم کامله

اره کامله

منم امشب درد دارم منتظرم ببینم درد زایمانه ک برم دوش بگیرم اماده بشم برم بیمارستان ، دردم یکسره هس زایمان باید بگیره ول کنه

من همش فک می‌کنم زود میاد اخه منم دوس دارم۳۹برم زایمان

سوال های مرتبط

مامان محمدجواد💙👶🏻 مامان محمدجواد💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی