۵ پاسخ

من ۳۸ دنیا اوردم بله کامله

بله کامله من۳۸زایمان کردم

مند۳۸ هفته و ۲ روز زایمان کردم نه مشکلی نداره معمولا، ولی بازم بستکی به خودت و بچه داره

اره کامله

بله کامله عزیزم

سوال های مرتبط