۷ پاسخ

من۳۶هفته و پنج روز بودم خدا. رو شکر نرفت

ببین کلا درسته جنین دختر قوی تر از جنین پسره و ریه هاش زودتر تکمیل میشه.
ولی دیگه ۳۸ هفته که پر میشه، بچه کامله و خیلی بعیده که بره دستگاه.
منم بچم پسره، امروز که دکتر بودم گفت چهارشنبه بیاد احتمالا بستریت میکنم، چهارشنبه میشم ۳۸ هفته و یک روز، دکتر گفت از ۳۸ به بعد دنیا بیاد دیگه کامله و هیچ نگرانی وجود نداره

پسرم 38 و 2 روز
دخترم 37 و 5 روز دنیا اومد هیچکدوم هم دستگاه نرفتن کامل بودن

نه من پسرم ۳۵هفته دنیا اومد وزن ۳کیلو دستگاه نرفت

من ۳۸ هفته دو روز بودم خداروشکر دستگاه هم نرفت

من ۳۸هفته دقیق پسرم سز کردم خوبه خوبع هم

پسرمن ۳۷دوروز دنیاامد رفت دستگاه
اره درست گفته دکتر پسرا زود دنیابیان میرن دستگاه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۹ ماهگی
مامان کامیار💙💎 مامان کامیار💙💎 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیان🩷🎀🐣 مامان لیان🩷🎀🐣 ۶ ماهگی