خانوما چه برند پستونکی نوزاد قبول میکنه؟؟؟؟

۸ پاسخ

فریگ

منم شنیدم اونت خوبه

اونت از همه بهتره از نظر پذیرش نوزادان ، از نظر ایمن‌نگه داشتن فک و دندانها هم حرف اولو میزنه

بیبی لند رو زودتر از همه میگیرن

من براش یه بی بی لند خریدم و یهمستونک دوقلو مارک اونت خریدم

من اونت گرفتم. هنوز نیومده ک ببینم خانم قبول میکنه یا نه🤣

یکی فریگ
یکی فیلیپس اونت

فریگ میگن بهتر پذیرش میکنه
اما تقریبا همه یچه ها اولش اذیت میکنن

سوال های مرتبط

مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی
مامان آنّا و ارغوان مامان آنّا و ارغوان ۳ ماهگی
مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🩷Avin🩷 مامان 🩷Avin🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری