چرا یهو دمای بدن پسرم رفت رو 37 و 6

۲ پاسخ

حواستون باشه ویروس جدیده نگیرن یهو تب میکنن تا درجه 39 استفراغ و امکان اسهال
الان دختر من 5 روزه همینطوری تب داره با استا متوقف میکنم شربت استفراغ میدم حال نداره

بچه من از دیروز اینجوریه یهو داغ ذه

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۶ ماهگی
مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان ابرا کوچولو مامان ابرا کوچولو ۱ سالگی