خانما دمای بدن دخترم ۳۷و ۱هست تبه؟

۵ پاسخ

از الان به بعد باید حواست حساااابی جمع باشه
دکتر دخترم میگه ۳۷ به بعد هشداااره
و یهو به خودت میای میبینی رسیده به ۳۷/۷

خییلی خواست جمع باشه
خییییلی

تب نیس ولی اگه استا ندادی از الان بده که بالاتر نره

نه عزیزم

نه عزیز ۳۷.۵ به بالا شروع تب هست اگه دندون در بیاره دکتر گفت سرش داغ میشه دمای بدنش تا ۳۷.۸ می‌ره که تب نیست.

نه عزیزم ۳۷/۵ تب میشه

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی
مامان کوروش و آرش مامان کوروش و آرش روزهای ابتدایی تولد