مامانا دما بدن پسرم 37.5 تبه؟

۴ پاسخ

نه خوبه

اره عزیزم استا بده تا بالا تر تره

دستگاه دخترم ۳۷/۶ به بالا تب نشون میده

نه از ۳۷.۶ شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۱ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی