مامانا ۳۷ به بالا تبه

۵ پاسخ

ارع عزیرم

استامینوفن دادم به نظرتون قط میکنه خدایی نکرده بره بالا چی بدم بهش

تب ۳۷/۳ که دیجیتال نشون میده تبه

تب از ۳۷/۳ دهم شروعشه

ارهههه

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۷ ماهگی