مامانا ۳۷ و ۱ تبه؟

۵ پاسخ

نه ۳۷٫۸ تبه

اره شروعه تبه حواست باشه

نه ولی اگه معمولا دمای بدنش ۳۶و۸ به پایینه یعنی شروع تب
واکسن زدی؟

بالای ۳۷ و نیم تبه
ولی هوشیار بخواب بازم چکش کن تا صبح

سلام مامان خانوم .نه

سوال های مرتبط

مامان افرا مامان افرا ۱ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان سارینا مامان سارینا ۱ سالگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ سالگی
مامان سام کوچولو 🧡 مامان سام کوچولو 🧡 ۱۶ ماهگی