خانوما ۳۷/۷ تبه؟
ممکنه از دندون باشه؟

۲ پاسخ

ن دندون اینجور تب نداره ویروسه استا بده کنترل کن تبشو

عزیزم مواظب باش شاید داره ویروس میگیره دندون تبش شدید نیست

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۱ سالگی
مامان هانا خانوم مامان هانا خانوم ۱ سالگی
مامان ماهلین و تودلی مامان ماهلین و تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی
مامان افرا مامان افرا ۱ سالگی
مامان تو دلیام👫 مامان تو دلیام👫 ۱۶ ماهگی
مامان فرفری💙 مامان فرفری💙 ۱۳ ماهگی