با تب سنج زیر بغلیا تبش ۳۷ و نیمه تبه؟؟

۴ پاسخ

اگه تب داره دست و صورتشو با اب ولرم و گلاب بشور
پیاز حلقه کن بذار زیر بغلش و پاش جوراب پاش کن

۳۸ونیم به بالا تبه

آره تب حساب میشه دکتر پسرم گفت همیشه ی نیم بهش اضافه کن چون دقیق نیستن

بله عزیزم یعنی الان تبش ۳۸

سوال های مرتبط

مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی