۶ پاسخ

تو این هوا مواظب باش بالا ۳۸ نره ماهسو ام سرما خورده تبش دیروز رفت بالا ۳۸

نیم باید اضافه کنی

نگران نباشه نرماله هوا گرمه عادیه

سلام تا جایی که من میدونم به اینا باید نیم اضافه کرد

باید اضاف کنی

اره نیم باید اضافه کرد

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هانیس جون🐣🧸🤎 مامان هانیس جون🐣🧸🤎 ۱ سالگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۲ سالگی