۷ پاسخ

کلا باید بعد ۶ هفته ارتباط گرفت
طبیعی بعد ۴ هفته

ن بعد پایان خونریزی اگه آمادگی داشته باشی مشگلی پیش نمیاد

من لکه بینی داشتم.فک کنم بعد بعد دوماه رابطه داشتیم

اره دکترم گفته ۴۵ روزگی برم معاینه اگ اکی بود بعد اجازه رابطه میده

من بعد ۵۰ روز چون دفتم ایو دی گذاشتم بعد چهلمم ده روز بعدش رابطه داشتیم

من هنوز هم لکه بینی دارم رابطه ندارم

من دو ماه بعد

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو🩵 مامان علی کوچولو🩵 ۳ ماهگی