۴ پاسخ

صددرصدی نیست..تو سونو معلوم میشه..من بعد ۶ ۷ روز بتام ۲۰۰ بود، اما دو قلو بود

با بتا مشخص نمیشه ماله من با یروز تاخیر ۴۰۰۰بود

احتمالش خیلی زیاده اگه ۲قلودوست داری ایشالاکه خدابهت ۲قلویده عزیزم

اره احتمالش هست

سوال های مرتبط

مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان قندعسل مامان قندعسل هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵akay🩵 مامان 🩵akay🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آیناز مامان آیناز ۱ ماهگی
مامان وصال و دوقلو ها مامان وصال و دوقلو ها هفته سی‌وسوم بارداری