بچه ها میگم آزمایش سلفری همون غربالگریه؟

۴ پاسخ

اول انتی رو میدی اگه مشکوک بود میری سلفری انجام میدی

نه گلم سلفری فرق داره

عزیزم انتی غربالگری اوله مایع پشت گردن جنین برسی میشه، که اگه خدایی نکرده ناهنجاری داشت بچه از طریق سلفری که جدای از سنوی انتی هست، تشخیص داده بشه

نه نه از من میپرسی بجای دوتا غربالگری همون اول برو سلفری بده هم زودتر جنسیتو میفهمی هم معتبر تره. هم درگیری انجام دوتا عزمایش انتی و انومالی نداری هم اینکه اگه سونو یا ازمایش غربالگری ریسک میخوره دیگه لازم نیست مجدد هزینع کنی واسه سلفری همون اول برو سلفری بده

سوال های مرتبط

مامان 🥰😍💗 مامان 🥰😍💗 هفته نهم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامانه زهرا مامانه زهرا قصد بارداری
مامان دونه ی انار🫀 مامان دونه ی انار🫀 هفته نوزدهم بارداری
مامانِ دوقلوهام مامانِ دوقلوهام قصد بارداری
مامان آرسام🕊💙 مامان آرسام🕊💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی دخترم😍 مامان نی نی دخترم😍 ۵ ماهگی
مامان پسرم وتوراهیم مامان پسرم وتوراهیم ۴ ماهگی