۱۳ پاسخ

بچها منم دوقلو میخاممممم😢😢۷ هفته باردار هستم

عزیزم عدد بتا چند بود ک فهمیدید دوقلو باردارید

ای جانم
دوقلوهات همسانن

منم اینجورم ❤
تا سونو غربالگری اول یه پرده نازک میاد بینشون ساکتو به دوقسمت تقسیم میکنه و مشخص میشه چندتاجفت داری

خدا یا دوتا دختر بهت میده یا دو تا پسر یکی دختر یکی پسر نمیشه خیلی هم شبیح هم میشن😂😂😂چ خوبه واقعا

برای منم همسانن
یک جفت و دوتا کیسه 🥹
خیلی مبارکهه❤️❤️

انشالله عزیزم

دکترت چی گفت بهت

خو دوقلو هستی یعنی باید کیسه ها جدا بودن ؟

مبارکه خانمی
روزای پر استرسی پیش رو داری
هم بارداری
هم بعد از زایمان
ولی خدا همیشه حواسش به مامانای دوقلو دار هست😇

چه خوب
علائمتون چی بود؟

من دوتا کیسه بودن

یعنی کلا شبیه هم هستن یا یه جفت دختر یا به جفت پسر

سوال های مرتبط