خانوما میشه بگید غذای انگشتی چیا هست؟؟

۴ پاسخ

باید با موز یا هویجی ک خوب پخته شده شروع کرد به اندازه انگشت کامل برش میزنیم میوه رو و بصورت عمودی چهار قسمت میکنیم

چجوری هس چی هس نشنیدم ب منم بگو گلم

غذای انگشتی یعنی چی

به منم بگین از کی باید انگشتی بهش بدیم

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۹ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۱ ماهگی
مامان پرهام و ماهان مامان پرهام و ماهان ۸ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی
مامان 👼پسرکم مامان 👼پسرکم ۱۷ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی
مامان امیر حسین🦉🦋🧸 مامان امیر حسین🦉🦋🧸 ۷ ماهگی
مامان رُیام مامان رُیام ۱۳ ماهگی