سلام غذای انگشتی چی هست ممنون میشم بگید

۳ پاسخ

سلام عزیزم
توی سن ۶ ماه بچها با کف دست همه چیزو بر میدارن پس شما در نظر بگیر یه تکه نون بخوای بدی دستش باید توی مشتش جا بگیره و اینکه چون هنوز قدرت بلع کامل نداره اگر سیب زمینی سرخ شده یه برش بدی ممکنه توی گلو گیر کنه، حتما توی انتخاب غذا دقت کن.

غذای که بتونه با دست بگیره خودش بخوره شما مثل انگشت درست میکنی یعنی شبیه انگشت یعنی بچه خودش برداره بخوره

تیکه های سیب زمینی
ماکارونی
هویج پخته
پنکیک
سیب
موز

سوال های مرتبط

مامان 👼آراد👼 مامان 👼آراد👼 ۱۶ ماهگی
مامان رُیام مامان رُیام ۱۳ ماهگی