۳ پاسخ

من دیروز رفتن ۴۱۰ تومن دادم

معمولا سونو‌ واژینال مینویسن‌
بره منم نوشته دکترم منتظرم وقتش بشه
سونو شکم دادم اونسری آزاد ۵۰۰ بود چون بیمه ندارم
فک کنم واژینال گرونتر باشه

بستگی به جایی ک میری داره بعضی دکترا سونو و ویزیت و یکی میگیرن بعضی ها جدا جدا
من ۳۲۰ ویزیت میدم۳۲۰ سونو

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته ششم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی 🍓🌱
آیدا مامان توت فرنگی 🍓🌱 آیدا قصد بارداری
مامان مامان شکلات مامان مامان شکلات هفته بیست‌وسوم بارداری