۲ پاسخ

عزیزم ممکنه انقباض باشه و منم از زایمان اولم که بچه نموند مثل این دوستمون بچه برام نموند و کاش اون موقع اطلاعات بیشتری داشتم لطفا از هر درری که شبیه پریودی و زیر شکم ساده نگذر

اگه دردت جوریه که میگیره ول میکنه و با تغییر وضعیت تغییر نمیکنه و هر دفعه در حد ۲۰،۳۰ ثانیه طول میکشه، نری دکتر ترس داره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد