سالاد الویه درست کنم بخورم ضرر دارع؟؟

۸ پاسخ

بزن ولی کم بیشت ماست بزن

ن بخور اگه سوزش معده داری سس تنها نزن با ماست قاطی کن اضافه کن

نه بابا چه اشکالی بخور

والا تو گوگل زده بود الویه و ماکارونی و سالاد ماکارونی رو ماهی یه بار زن باردار استفاده کنه نه بیشتر

اگه معدت مشکلی ندارع ک بخور
سعی کن مایونز کمتربزنی
کالباس هم نزن مرغ بریز

روی سسش رو نگاه کن اگه پودر زرده تخم مرغه استفاده کن اگه خود تخم مرغه استفاده نکن وگرنه ضرری نداره

نه چرا ضرر داشته باشه سعی کن با گوشت مرغ درست کنی و کالباس نریزی

😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان دانیال وفسقل🩵 مامان دانیال وفسقل🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان بردیا و برهان مامان بردیا و برهان ۱ ماهگی