۱۰ پاسخ

من چون وزن کم کردم برای اینکه وزنم بیاد بالا از ۱۳ هفته داد

برای من بعد انومالی نوشت یعنی ۱۸هفته

۶هفته.

از 18

از ۱۸ هفته
از وقتی هم میخورم همیشه گشنمه😆

من که فعلا فولیک اسید و ویتامین د۳ میخورم

از هفته ۱۳

منک چاق نشدم

من از قبل بارداری خوردم چون زیر نظر پزشک بودم کلا میگه از اول تا اخر بارداری هم باید استفاده کنی

۱۳هفته نوشت برام

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری