خانما از چند هفته مولتی ویتامین شروع کردید؟؟

۸ پاسخ

از پنج هفته که رفتم پیش دکتر بهم داد یک روز درمیون باید میخوردم
چون ویار شدید داشتم و نمیتونستم درست غذا بخورم هم اینکه دخترم رو تازه میخواستم از شیر بگیرمش کامل

۱۲ هفته

من رفتم بهداشت ندادن بهم گفتن ماه بعد بیا ینی۱۸ هفته اینا
دکتر خودمم نداده

از بعد از ان تی باید شروع کنی
من از ۱۶ هفته شروع کردم

من بعد ان تی بهم داد دوخشاب ۷۵۰,تومن بخدا

از 16

من چون شیر می دادم زودتر مولتی رو شروع کردم

از ۱۶.

سوال های مرتبط

مامان رادین🩵👶 مامان رادین🩵👶 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌وسوم بارداری