۶ پاسخ

دختر منم اسهاله بخاطر دندون

موز .سنجد .

شیر ال اف

پودر کیدی لاکت بریز توماست عالیه

کته ماست و موز عاااالیه اصلا به دارو نمیکشه دیگه
اگه خیلی اسهالش شدید بود کپسول یوموگی توی ماست و او ار اس

پدی لاکت و موز

سوال های مرتبط