۳ پاسخ

من انجام دادم بار اول جنین رو موقع انتقال انداخت تو لوله هام تشخیصش افتضاح بود

بله من پیش ایشون آی وی اف کردم

ممنونم که ج دادی

سوال های مرتبط

مامان شکلات🍬🍫😋 مامان شکلات🍬🍫😋 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان منتظر 🥲 مامان منتظر 🥲 قصد بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ودوم بارداری