سلام کسی باوزن خیلی بالا ivfکرده؟؟

۱ پاسخ

به چیزی بهت بگم اگه وزن بیاد پایین آدم خود به خود باردار میشه من خودم تا پامو میزارم باشگاه و ده کیلو میام پایین باردار میشم شماهم برو من سر بچه اولم دو سال اقدام بودم یه ماه دو ماه رفتم باشگاه و رژیم و اینا ده یازده کیلو اومدم پایین باردار شدم🫠

سوال های مرتبط

مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نوک طلا🐣 مامان نوک طلا🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته سی‌وچهارم بارداری