دوستان اکو قلب رفتین؟ چه جوریه؟ هزینه ش چقدره؟

۵ پاسخ

من رفتم ۱۸۰۰ هزینش شد

من بیمارستان رفتم اکو و نوار قلب فکر کنم سیصد تومنی شدن بیمه بود

مثل سونو برای من۲۲۰۰ شد

من رفتم هزینه اش یک و پونصد

اره عزیزم من رفتم شبیه سونو هس فرقی نمیکنه من ۱و ۸۰۰ دادم

سوال های مرتبط

مامان نویان💗 مامان نویان💗 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فاطمه زهرا 💗 مامان فاطمه زهرا 💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان😍🩵 مامان ویهان😍🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان هدیه خدا🥰 مامان هدیه خدا🥰 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان آرتینا مامان آرتینا ۱۰ ماهگی
مامان ایلی و ایلیا مامان ایلی و ایلیا ۵ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۲ ماهگی
مامان محمد شاهان🩵 مامان محمد شاهان🩵 ۵ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان علی و اَرَس مامان علی و اَرَس ۱ ماهگی
مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۳ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها روزهای ابتدایی تولد