خانم ها انوکساپارین تا هفته چند بترداری زدید؟

۵ پاسخ

سلام ببخشید میخواستم ببینم شما بتا کم می‌رفت بالا سونو دادید همه چیز مرتب بود؟

ازاول بارداریم تا یه هفته بعدزایمان

من ک دارم استفاده میکنم با اسپرین

از قبل انتقالم زدم تا 2 هفته بعد زایمانمم باید بزنم

من هنوزم میزنم

سوال های مرتبط

iui. iui. iui. iui. iui. iui. قصد بارداری
مامان نیلا مامان نیلا هفته بیستم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نورا خانم 💖🐣 مامان نورا خانم 💖🐣 هفته بیست‌وچهارم بارداری