دوستان انومالی ازمایش هم داره؟

۶ پاسخ

آزمایش انتی رو که دادی دیگه ؟
منم رفتم پیش دکترم گفت نیاز به آزمایش برای انومالی نداری

من با اینک ان تتمم خوب بود آزمایش آنومالیم رفتم

بستگی به آزمایش و جواب انتی داره اگر ریسک داشته باشه دور از جون برای محکم کاری دکتر آزمایش هم می‌نویسه

منو دکترم دوباره برا ۱۶ هفته یه سونو و آزمایش نوشت گفت ازمایش این تکمیل کننده مال ان تی هست دیگه نفهمیدم چیه

نه فک کنم
آنومالی همین ۱۸ هفته مگه نیست؟
برا من ۱۸ هفته نوشت ازمایش نگفت

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سه دختر ناز مامان سه دختر ناز هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دخترکم مامان دخترکم هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جانا💞💕 مامان جانا💞💕 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 مامان 𝑲𝒂𝒓𝒆𝒏🧸💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان مهربان مامان مهربان ۷ ماهگی
مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری