۵ پاسخ

خیلی خوبه جاشو خنک نگهدار لباس زیاد تنش نکنی ک گرمش بشه شیر هم خوب بخوره اصلا بالا نمیره ،همه بچه ها دارن ولی کسی زیاد میشه معلوم میشه کسی نه

۶ نیم هس خوبه نداره منم پسرم ۷نیم بود نداشت خداروشکر

خوبه خداروشکر زردیش پایینه عددش 6

رو شیش و نیمه خوبه دیگه پایینه

زردیش ۶و نیم عه

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام روزهای ابتدایی تولد
مامان سنجاب کوچولو 💖 مامان سنجاب کوچولو 💖 ۷ ماهگی
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر 💙 آراد 🩵 مامان امیر 💙 آراد 🩵 ۱۰ ماهگی