خانوما چند هفته باید برم ان تی؟؟؟

۶ پاسخ

مامان ماکان میای گفتگو

۱۲ تا ۱۳ هفته ۶ روز

۱۲هفته

از ۱۲ تا قبل ۱۳. بهترین زمانشه

۱۲ هفته و ۴ روز خوبه

۱۲ ههفته ب بعد مثلا ۱۲ هفته ۱ روز ۲ روز میشه بری

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mahdi yar مامان mahdi yar ۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان انی یا مانی مامان انی یا مانی هفته سیزدهم بارداری
مامان مهرسام و فندوق مامان مهرسام و فندوق هفته نهم بارداری
مامان شاهان💙🐦🌈 مامان شاهان💙🐦🌈 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان کیان کوشولو🩵 مامان کیان کوشولو🩵 ۷ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری