خانوما چند هفته باید برم برای ان تی

۴ پاسخ

13 هفته رفتم

من۱۱هفته رفتم دکتر گفت نشون نمیده۱۲هفته و۳روز رفتم

از هفته ۱۱ ب بعد تا ۱۳ هفته ۶ روز
بهترین موقش ۱۲ هفتس مثلا ۱۲ هفته ۲ روز من خودم ۱۲ هفته ۴ روز بودم رفتم

۱۱ تا قبل ۱۳ هفتگی

سوال های مرتبط

مامان هستی مامان هستی هفته هشتم بارداری
مامان محمد طاها🩵 مامان محمد طاها🩵 ۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آرتام🫀 مامان آرتام🫀 هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🍼 مامان فندق کوچولو🌰🍼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان mahdi yar مامان mahdi yar ۵ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان انی یا مانی مامان انی یا مانی هفته سیزدهم بارداری
مامان مهرسام و فندوق مامان مهرسام و فندوق هفته نهم بارداری
مامان اولی مامان اولی هفته سی‌وپنجم بارداری