خانما کار زیاد برا بچه ضرر داره🥲😔

۷ پاسخ

🥺🤕🤕🤕😀😀😀😀

من زیاد سرپا میمونم بیکینی درد میاد والا

منکه خونه‌تکونی میکنم دست تنها

میگن بین هر کاری باید بمونی و استراحت کنی
اون از تو تغذیه می‌کنه ، حالا ببین خسته و کوفته باشی چطو میشه

اره یک کم جلو رشدشو میگیره ولی بی تحرکی هم خوب نیست واسش دوست نداره. در حد معمولی

بستگی داره خودت اذیت میشی یا ن . بدنت درد نگیره . خم نشی . وگرنه منم زیاد کار میکنم ولی حواسم هست

بعله خیلی خودتو اذیت نکن

سوال های مرتبط

مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۱۲ ماهگی
مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🥹🤰🏻 مامان نی نی🥹🤰🏻 ۴ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان سلین مامان سلین روزهای ابتدایی تولد