خانما پیاده روی زیاد ضرر داره 3یا4ساعت ؟

۱۱ پاسخ

۳ یا ۴ ساعت یهو کیسه آب پارع میشع فقط نیم ساعت اکیه

من خرید که میرم ۳_۴ساعتی میشه مشکلی پیش نیومده حالانمیدونم شرایط هرکس فرق میکنه

تو پیاده روی نیم ساعت نیم ساعت باید استراحت کنی بشینی بد ادامه بدی

‌اگه بعدش حالت خوبه و سرحالی نه
من همه عمرم پیاده روی طولانی داشتم
و بدنم بهش عادت داره
الان یکم از قبل زودتر خشته میشم ولی بازم راحت هفته ای ۴.۵ روز حدود هر بار ۳.۴ کیلومتر رو راه میرم

۳-۴ساعت پیاده روی؟!
شوخی میکنی؟
خیلی زیاده
اذییت میشی
من ک دکترم بهم ۱۰-۱۵ دقیقه اجازه داده هرچی هفتم میره بالاتر هم سخت تر میتونم راه برم فضار میاد به مثانه واژن همه جا
ریسک زایمان زودرس داره پیاده روی طولانی
مگر اینکه بخوای طبیعی زایمان کنی ولی اونم دکتر میگه چقدررراه بری خوبه

صدرصد

اره چون تایمش زیاده بعدشم ۴ ساعت پیاده روی هفته تو از کمر درد مگه میتونی وایسی

اره خطرناکه برات

تو هفته شما آره دیگ از هفته ۳۶ب بد باید پیاده روی زیاد داسته باشی

بلههه مخصوص تو هفته شما

من ۳ دقیقه سرپا وایمیستم میخوام داد بزنم انقدر ب واژنم فشار میاد ..دمت گرم ک میتونی پیاده روی کنی

سوال های مرتبط

مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد
مامان اسماواسرا مامان اسماواسرا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی