خانما ب نظرتون پیاده روی ضرر دارع

۵ پاسخ

نه عزیزم
اتفاقا اصلا تحرک نداشتن ضررش بیشتره

فعلا برای هفته های شما اره
۳۵ هفته بعبد پیاده روری باید داشته باشی اگه طبیعی هستی

آروم نیم ساعت خوبه

کم نه خوبم هست

خیلی کم در حد نیم ساعت
من دیروز چهار ساعت انجام دادم رفته بودم خرید هنوزم ک هنوزه بعد استراحت نافم درد می‌کنه

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد