۵ پاسخ

من که از اول پیاده روی داشتم

پیاده روی حالت عادی مشکلی نداره اما اگه مث من دردیاانقباض داری نباید اصلا راه بری

ضرر که نداره ولی زیادش دهانه رحم رو باز میکنه بازم بستگی به شرایطت و صلاح دید دکترت داره
دکتر من گفت روزی یک ربع میتونی راه بری

بستگی ب طول سرویکست داره چون از من خوب بود من تقریبا ی دوس هفته ای هست شروع کردم ..

35هفته

سوال های مرتبط

مامان کوشولو 💙 مامان کوشولو 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیسا 🩷 مامان آنیسا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری