سلام اگه انقباض داشته باشیم پیاده روی کنیم ضرر داره

۳ پاسخ

استراحت کن زایمان زودرس نگیری

انقباض خودش دهانه رحمو وا میکنه با پیاده‌روی بهش کمک میکنی

انقباض خودش نشانه زایمانه حالا روشم پیاده روی کنی خب امکان زایمان زودرس میره بالا هفتت هنوز اونقدی بالا نیست بخای همچین کاری کنی

سوال های مرتبط