۵ پاسخ

معاینه لگن رو از روی بدنت و حتی چشمی تشخیص میدن لازم نیس چیزی داخلت بکنن.برا اینکه چند سانت باز شدی هم زمان زایمان زیاد چک میکنن اون لحظه نفس عمیییق بکش و شل کن

شما که از معاینه لگن انقدر میترسی چه جوری میخوای زایمان طبیعی انجام بدی اون که بدتره این فقط یه معاینس

نرو تا وقتی دردات شروع بشه دگ

شل کن خودت و تحمل کن

معاینه لگن هم از این آهنا میکنن تو واژن؟

سوال های مرتبط

مامان دلارز خانمم😍 مامان دلارز خانمم😍 ۶ ماهگی
مامان گل پسرم🤰 مامان گل پسرم🤰 ۴ ماهگی