۶ پاسخ

سلام مامانا چرا علایم بارداری ندارم سر این فقط سمت چپم درد میکنه با سینه هام یا زوده

منم امروز تیر میکشید سفالیک هم هست

مال من هردو سفالیکه هردوطرف زیرشکم فشارمیارن بدجور

از کجا میفهمیم سفالیکه

برا منم امروز دقیقا همینجا درد میکرد

برا منم بعضی اوقات درد میگیره امروز کلا درد خفیف پریودی داشتم اینقدر نفس عمیق کشیدم تا دردم رفته وگرنه از استرس میمیردم

سوال های مرتبط

مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان مامانِ نیهاد مامان مامانِ نیهاد ۲ ماهگی