شاید ب دردتون خورد😁😊

تصویر
۵ پاسخ

فقط طبیعی

من سزارینی بودم، دوماهو نیم بعد زایمان خونریزی و لکه بینی داشتم

با هردوتاش ا پا در میایم

مچکر

مرسی🤩

سوال های مرتبط

مامان فاضل مامان فاضل ۳ سالگی
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نفسام 🩷💙 مامان نفسام 🩷💙 ۵ ماهگی
مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی
مامان محمدمهدی آریا مامان محمدمهدی آریا ۵ ماهگی