۴ پاسخ

این شروع ماجراست 😵‍💫 بعدا که شکمت بزرگ تر شه اسیدی میشه بعد هر غذا وااای خیلی بده

وای منم هم ی چیز کوچیک میخورم ترش میکنم اصلا قبلا اینجوری نبودم☹️

من که نه
با اینکه خیلی میخورم و اشتها دارم
هر کسی یجوریه بارداریش
من شکمو میشم به شدت
فقط آخرا ترش میکنم و یکم اذیتم
اوایل شبیه باردارا نیستم اصن

من هم عروسم اینجوریه ترش می‌کنه ت بارداریش

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته پانزدهم بارداری
مامان هامین🐳هیراد مامان هامین🐳هیراد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته سی‌ودوم بارداری