۴ پاسخ

من ک دنبال استراحت پزشکیم .نمیشه بعد سرکلاژ ۸ ساعت رو صندلی نشست

نه من که مشکلی نداشتم

آره رفتم

من یه ماه استراحت مطلق بودم

سوال های مرتبط