۳ پاسخ

منم انقدر دوست دارم رو شکم بخوابم

منم همین طور تازه نصف شب بلند میشم طرف راستم از چپم لبشتر درد میکنه بقیه شب رو نشسته می خوابم

من دیده بودم که میتونی به سمت راست بخوابی اما نه طولانی،به خودی خود چون همش یا راست می‌خوابیم یا چپ بدنمون بعد از چتد دقیقه خسته میشه و جابه‌جا میشیم،به خودت سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان نیلای😋 مامان نیلای😋 ۹ ماهگی
مامان عسل برکه مامان عسل برکه هفته سی‌ویکم بارداری