۹ پاسخ

ایشالله که منم مثل تو بشم

کجای کاری بزار هفتت بالا تر بره🤣🤣میفهمی دنیا دست کیه

ببین عزیزم منم درد سینه زیاد دارم از ماما پرسیدم گفت تو خونه نه نیم تنه بپوش نه سوتین بزار آزاد باشه بعد به نوک سینتم دست نزن خوب میشه برای من خداروشکر دردش کم شد

تحمل،😂

مدام بدون سوتینم خیییلی درد داره،😭

هیچ کاری نمیشه کرد فقط تو خونه ای سوتین نپوش تا روش فشار نباشه دردش اذیت نمیکنه

انشالله بارداری بشی بسلامتی بغلشون کنی دعانکن مثل من بشی چون ۱۰ماه پیش سقط شده دورازجونت 🥹ولی الان خداروصدهزارمرتبه شکرنینی دارم پس همیشه دعاکن بچه صالح وسالم خدابهت بده عزیزم🩵🩵

منم همینطور خیلی دردمیکنن

تحمل🙂

سوال های مرتبط

مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پناه 🤤 مامان پناه 🤤 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان علیرضا و دخملی مامان علیرضا و دخملی هفته بیست‌ودوم بارداری