تو هفته من وزن بچه ۱۰۰۳گرم خوبه ؟

۶ پاسخ

۲۸ هفته به بعد تازه بچه وارد فاز وزن گیری میشه همون هفته های اخر خیلی مهمه تا جایی که من از بقیه پرسیدم

عزیزم زود نرفتی ؟
اخه دکتر من گفت ۳۰ هفته برو سونو

عالیه
چیز خاصی خوردین وزن گرفته ؟!

من 26هفته 850 بود

من ۲۶ هفته ۹۰۰ گرم بود

بله اوکیه

سوال های مرتبط

مامان نهال مامان نهال ۱۰ ماهگی
مامان رستا کوچولو مامان رستا کوچولو ۶ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۲ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۲ ماهگی
مامان نی نی🥰 مامان نی نی🥰 ۹ ماهگی
مامان امیرعلی🩵🐣 مامان امیرعلی🩵🐣 ۳ ماهگی
مامان آوینا مامان آوینا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان سادات مامان سادات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نوحا🎈🦭 مامان نوحا🎈🦭 روزهای ابتدایی تولد