خانما لتروزول روز بخورم یا شب ؟؟

۵ پاسخ

شب. باید بخوری چون هورمونیه

تو ی تایم هر شب بخور

بنظر من اصلا نخور، تمام بدنت میریزه بهم
من 3 ماه مصرف کردم همراه با قرص دوفامد
هی وسط های ماه لکه بینی، هی درد تخمدون هی پهلودرد و اینا
الانم دوماهه 8 روز، 11 روز پریودیم جلو افتاده

بستگی داره گفته باشه چندتا بخوری
ماه اول بمن گفت یکی بخور شب ها
ولی ماه بعدش گفت ۳تا بخور صبح ظهر شب
اگه یکی گفته بخوری شبها بخور

هر تایمی که خوردی فرداش همون ساعت بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه الهی🥺 مامان معجزه الهی🥺 هفته دوازدهم بارداری
بلاخره میشه بلاخره میشه قصد بارداری
مصی خانوم مصی خانوم قصد بارداری
مامان دوقلوها💗💗 مامان دوقلوها💗💗 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پسر شیطون مامان پسر شیطون قصد بارداری
منم مامان میشم منم مامان میشم قصد بارداری