خانوما به دختراتون لاک میزنین؟؟!

۹ پاسخ

من پاهاشو میزنم خیلیم نازه

نزدم تا حالا

نه🫤مواد شیمیایی🫤من حتی کاشت خودمم دراوردم برای زایمان ناخون خودمم نمیزنم

وای بچه دستشو میخوره🤦‍♀️ نزنی

خوش باخالت میتونی بخوابی یکی برات نگه داره..حالا لاک هم بزنه

من خونه مامانم بودم خواب بودم مامانم زده براش

تصویر

ن بابا ضرر داره

نباید بزنی

نزنی فدات

سوال های مرتبط

مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۱ سالگی
مامان آیهـــــانمــ مامان آیهـــــانمــ ۱۷ ماهگی