۷ پاسخ

کرمان کسی سونو داپلر رفته هزینه چنده

برا من با هم ۱۵۰۰ شد
سونوی چسبندگی ۱۱۰۰ سونو وزن ۴۰۰

با بیمه حساب نمیشه

برای من ۱۶۰۰ شد تهران

من یک و چهار صد میشد دک سونو گف برو ب دکترت بگو سونو داپلر بنویسه ۴۰۰ کسر میشه رفتم نوشت شد یه تومن

دوتاشو

من ی تومن دادم

سوال های مرتبط

مامان 🩷آیرا🩷 مامان 🩷آیرا🩷 ۳ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی
مامان رادین❤️🐣 مامان رادین❤️🐣 ۱۲ ماهگی
مامان هوگر🐣💙 مامان هوگر🐣💙 ۸ ماهگی